Wiadomości branżowe

Złote i Kryształowe Godła dla Rossmanna

Najczęściej wymienianą marką godną zaufania wśród drogerii jest Rossmann - taki wniosek można wyciągnąć z badań European Trusted Brands 2013 przeprowadzonych wśród Polaków. Firmę wskazało 66% ankietowanych. Podczas gali zorganizowanej przez Reader’s Digest, Rossmann otrzymał dwa prestiżowe wyróżnienia.Lider rynku chemiczno-kosmetycznego dostał Złote Godło i Kryształowe Godła. Rossmann był bezkonkurencyjny w kategorii drogerie. Ankietowani wybrali markę godną zaufania uwzględniając pięć kryteriów:  jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta i społeczna odpowiedzialność.European Trusted Brands to jedno z największych badań konsumenckich w Europie. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne.Badanie przeprowadzono po raz pierwszy w 2001 roku. Co roku kontynuowane jest w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna trzynasta już edycja badania została przeprowadzona w 12 krajach europejskich, a łącznie udział w nich wzięło ponad  18 tysięcy respondentów. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Jak

Najczęściej wymienianą marką godną zaufania wśród drogerii jest Rossmann – taki wniosek można wyciągnąć z badań European Trusted Brands 2013 przeprowadzonych wśród Polaków. Firmę wskazało 66% ankietowanych. Podczas gali zorganizowanej przez Reader’s Digest, Rossmann otrzymał dwa prestiżowe wyróżnienia.

Lider rynku chemiczno-kosmetycznego dostał Złote Godło i Kryształowe Godła. Rossmann był bezkonkurencyjny w kategorii drogerie. Ankietowani wybrali markę godną zaufania uwzględniając pięć kryteriów:  jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta i społeczna odpowiedzialność.

European Trusted Brands to jedno z największych badań konsumenckich w Europie. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne.

Badanie przeprowadzono po raz pierwszy w 2001 roku. Co roku kontynuowane jest w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna trzynasta już edycja badania została przeprowadzona w 12 krajach europejskich, a łącznie udział w nich wzięło ponad  18 tysięcy respondentów. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil populacji.

< 241388" >

Źródło Rossmann SDP Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Odkryj nowe oblicze przyprawy MAGGI w 3 limitowanych odsłonach

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy