Justyna Steczkowska w gorącej sesji na Fuerteventurze

Informacja prasowa
Warszawa, 26 kwietnia 2017 r.

Justyna Steczkowska w gorącej sesji na Fuerteventurze

Piękne, rozległe plaże i krystalicznie czysta woda były tłem dla równie zjawiskowej Justyny Steczkowskiej. Piosenkarka zaprezentowała na hiszpańskiej wyspie Fuerteventurze uwodzicielską i innowacyjną bieliznę z kolekcji Gatta Intimate. Na szczególną uwagę zasługują trzy modele.

Sensualne koronki i uwodzicielskie paski w formie strapsów, przebiegające wzdłuż dekoltu to znak rozpoznawczy biustonosza Martina. Jego kuszący wzór nada codziennej stylizacji ultrakobiecego charakteru.

Absolutnym hitem wśród nowych propozycji od Gatty jest model Monic – dzięki zastosowaniu wykonanego w technologii 3D materiału miseczka jest oddychająca i dopasowuje się do rozmiaru piersi. Pianka 3D Spacer może rozciągnąć się nawet o pół rozmiaru tak jak kobiece piersi podczas cyklu. Jest on również doskonałym rozwiązaniem dla pań o niestandardowym rozmiarze.
Kobietom, które chciałyby powiększyć optycznie swój biust (nawet o dwa rozmiary!) Justyna Steczkowska poleca biustonosz Mya wykonany w technologii double push-up, którą Gatta wprowadziła na polski rynek. Dzięki niemu piersi są naturalnie powiększone i układają się w seksowną literę V. Niski mostek tzw. „plunge” powoduje, że nawet przy drobnym biuście i szczupłej klatce piersiowej uzyskamy wrażenie pełniejszego i nawet dwukrotnie większego biustu.

Wszystkie biustonosze z kolekcji Gatta Intimate można zestawić z seksownymi majtkami, utrzymanymi w tej samej stylistyce.

Modele z kolekcji Gatta Intimate dostępne są w salonach Gatty oraz na stronie internetowej www.gatta.pl
Dodatkowe informacje:
Gatta to polska marka, której właścicielem jest firma FERAX (właściciel także marki Wola) lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Produkty Gatta sprzedawane są na całym świecie m.in. w Chinach, we Włoszech, a nawet w takich krajach jak Australia.
Obecnie produkty marki Gatta to:
Rajstopy:
• Gatta Classic – szeroka kolekcja klasycznych modeli rajstop i pończoch;
• Gatta Trendy – sezonowe kolekcje rajstop, pończoch i skarpet; kolekcja bogata we wzory i różnorodne motywy, np. kwiatowe, geometryczne, zgodnie z obowiązującymi trendami;
• Gatta Funkcja – linia nowoczesnych rajstop o szczególnych właściwościach, które pełnią określone funkcje. Dzięki zastosowaniu specjalnych technologii w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, chłodzą, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem, a także są idealne dla kobiet w ciąży;
• Gatta Medicare – kolekcja rajstop paramedycznych, przeciwżylakowych i uciskowych;
• Gatta Mamma – rajstopy i bielizna idealnie przystosowane do potrzeb przyszłych mam;
• Gatta Baby – kolekcja stworzona z myślą o najmłodszych: bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki;
Bielizna i odzież:
• Gatta Intimate – kolekcja ekskluzywnej bielizny gorseteryjnej, o wyrafinowanym wzornictwie, wprowadzającej unikalne funkcje, jak na przykład pierwszy na rynku biustonosz double push up
• Gatta Bodywear – kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o doskonałym wyglądzie i dobrym samopoczuciu kobiet. Podzielona na linie basic – odzież stworzona przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii i z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych oraz trendy – sezonowe kolekcje ubrań zaprojektowanych zgodnie z najmodniejszymi tendencjami;
• Gatta Shapewear – bielizna funkcjonalna, modelująca sylwetkę o właściwościach antycellulitowych;
• Gatta Active – odzież sportowa o wyjątkowych właściwościach termicznych, adresowana do osób aktywnych fizycznie;
Więcej informacji o firmie na www.gatta.pl

Authors
Top