Dni bezpłatnych profesjonalnych konsultacji z zakresu pielęgnacji i makijażu

Informacja prasowa

OSTATNI SALON EKSPERTÓW SEPHORA W TYM ROKU
W GALERII MOKOTÓW W WARSZAWIE!

* Aż 66% kobiet ma problem z samodzielnym wyborem odpowiedniego kosmetyku do pielęgnacji skóry, a 84% deklaruje, że zdarzyło się im źle dobrać produkt do makijażu*
* Tylko w Sephora cztery dni bezpłatnych profesjonalnych, indywidualnych konsultacji z zakresu pielęgnacji oraz makijażu prowadzonych przez wiodące światowe marki kosmetyczne

Warszawa, 20 listopada 2013 r. – Jeżeli masz wątpliwości, jaki produkt do pielęgnacji będzie najlepiej dobrany, najzdrowszy i najskuteczniejszy dla Twojej skóry oraz chcesz się nauczyć, jak dobrać podkład i inne produkty makijażowe do Twojej karnacji, koniecznie weź udział w Salonie Ekspertów Sephora. Od 21 do 24 listopada 2013 r. (czwartek, piątek, sobota i niedziela), w godzinach 9.00-21.00 na specjalnie przygotowanym podium ustawionym na fontannie w centralnym punkcie Galerii Mokotów, będzie można skorzystać z indywidualnych porad ekspertów światowych marek kosmetycznych, których do Warszawy zaprosiła Sephora, największa na świecie oraz najbardziej innowacyjna siec perfumerii w Polsce.
Salony Ekspertów Sephora, cykl specjalnych spotkań z klientami, to niepowtarzalna okazja do tego, aby podczas jednej sesji z ekspertami dowiedzieć się więcej o świecie kosmetyków, oraz uzyskać profesjonalne, dogłębne wskazówki związane z ich doborem. W jednym miejscu Sephora zgromadziła ekspertów najlepszych, światowych marek, którzy doradzą jak profesjonalnie pielęgnować skórę twarzy, dobiorą odpowiednie kosmetyki oraz podpowiedzą jak właściwie dobrać produkty makijażowe do kolorytu cery i typu urody.
„Wyniki ankiet, które przeprowadziliśmy wśród naszych klientek podczas Salonów Ekspertów Sephora w tym roku potwierdziły, że oczekują one profesjonalnej, indywidualnej konsultacji. Najwięcej trudności sprawia im dobór podkładu, zarówno pod względem koloru jak i dopasowania do typu skóry. Wybór właściwego programu pielęgnacyjnego również nie jest łatwy – mnogość produktów, zaawansowane technologie i unikalne składniki sprawiają, iż wybór staje się coraz trudniejszy. Salony Ekspertów Sephora stworzyliśmy zarówno dla szczególnie wymagających klientek jak i dla takich, które dopiero zaczynają przygodę ze światem kosmetyków, właśnie po to, aby pomóc im kompleksowo dobrać właściwe dla nich produkty, korzystając przy tym z wiedzy i doświadczenia specjalistów partnerujących nam eksperckich marek. To też bardzo miła forma spędzenia wolnego czasu, zrelaksowania się, zrobienia czegoś dla siebie – gorąco zachęcam więc wszystkie mieszkanki Warszawy, aby skorzystały z tej wyjątkowej okazji i odwiedziły perfumerię Sephora w Galerii Mokotów w najbliższych dniach. Wszystkie konsultacje są oczywiście bezpłatne” – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska.
Podczas czterech dni konsultacji każda z klientek będzie mogła zapisać się na indywidualne bezpłatne konsultacje z markami: Dior, Estée Lauder, Givenchy, Lancôme, Sisley czy doktorską, niezwykle skuteczną marką pielęgnacyjną Strivectin SD™. Wystarczy tylko umówić się przez infolinię Sephora dostępną pod numerami telefonów: 801 801 400 lub (12) 682 84 94. Dodatkowo dla każdej osoby, która skorzysta z konsultacji, Sephora przygotowała miły upominek.
Salony Ekspertów to autorski projekt Sephora, który firma realizuje z sukcesem już od trzech lat. W tym czasie Salony odwiedziły jedenaście miast, w których eksperci udzielili prawie dwunastu tysięcy konsultacji swoim klientkom.

* Wyniki ankiety przeprowadzonej przez Sephora wśród 391 kobiet w czterech miastach Polski (2013 rok).

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 92 perfumerie w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest dwukrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands,
a także certyfikatu Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło „Jakość Obsługi” oraz „Laur Klienta”.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d’Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody
i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché,
la Samaritaine i Saks, których placówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewellery, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Sephora Polska sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 92, 00-807 Warszawa. Tel. (48) 22 319 52 00, Fax: (48) 22 319 52 02 Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Numer KRS: 0000030761. Wysokość kapitału zakładowego 50 000 000 PLN. NIP 676-199-27-51.

Authors
Top